מכינה ללימודי אדריכלות

בכל שנה הבוגרים של המכינה לעיצוב ואדריכלות של סטודיו 6B הם הרוב מקרב המתקבלים למוסדות האקדמיים המובילים לעיצוב ואדריכלות. אנחנו מכינים את מספר המתקבלים הגבוה ביותר בארץ.

חשוב להבין: בכל מקצוע שתבחרו, בכל מוסד המעניק תואר ראשון בעיצוב, תתמודדו מול מאות מועמדים כשבסוף התהליך מכל 6 מועמדים יתקבל רק אחד ולפי המספרים, רוב הסיכויים שהוא יהיה בוגר המכינה של סטודיו 6B.

מכינה פנים

מבחני הקבלה באקדמיה

תהליך הקבלה של לימודי העיצוב והאדריכלות הוא ארוך, ומורכב ממספר רב של שלבים. מבחני הקבלה בד”כ מתחילים אחת לשנה, מחודש פברואר.

ההמלצה שלנו, כדאי להתחיל להתכונן ולהיערך למבחני הקבלה מספיק זמן מראש, כדי להגדיל בצורה משמעותית את סיכויי הקבלה שלך.

תכנית הלימודים שלנו כוללת

במסלול אדריכלות במכינה הסטודנט לומד מהו תחום האדריכלות, על הקשר בין אדריכלות לעיצוב פנים, איך מספרים סיפור באמצעות מרחב ,בניית מודלים, כלים ליצירת חוויה בחלל ופיתוח רעיון בתלת מימד .במבחן הקבלה המועמד נדרש ליצור מרחב תלת-מימדי שמעביר חוויה מרחבית ולהראות יכולות שימוש בחומריות מעניינת.  

לקבלת פרטים על המכינה והמועדים הקרובים

מלאו פרטים או התקשרו 1700-70-60-36

    סטודיו 6B שותף להצלחה שלך

    ניסיון

    אנחנו עושים את זה כבר משנת 2000 ולכן יש לנו את הידע המצטבר הכי גדול.  גם בראיה לאורך השנים, גם בראיה רחבה של סטודנטים בכל שנה וגם בהיכרות רבת שנים עם המוסדות השונים.

    עדכניות

    אנחנו מעדכנים ומשנים את תכנית הלימוד שלנו כל הזמן בהתאם למבחני הכניסה והדרישות המשתנים לעיתים קרובות. אנחנו מלווים מספר רב של סטודנטים בקבלה למספר רב של אקדמיות וצוברים כל הזמן עוד ניסיון שעוזר לנו בשיפור מתמיד של תוכנית הלימודים.

    יחס אישי

    מסלול הלימודים שלנו משלב ליווי אישי לכל אורך הדרך. שיעורים פרטיים, הנחיות אישיות ומגוון רחב של מורים שתוכלו ליהנות מהניסיון שלהם בתחומים שונים וגם מחוות דעת נוספת על העבודות שלכם- מה שיגדיל את סיכויי ההצלחה שלכם.

    תוכנית הלימודים

    סמסטר א'
    היכרות עם עולם העיצוב ובחירת תחום עיצוב

    במהלך הסמסטר הראשון נלמדים נושאים הנוגעים לכל מקצועות העיצוב, האדריכלות והאמנות, תוך הקניית לקסיקון רחב של טכניקות, אופני ביטוי, חשיבה יצירתית, פיתוח רעיון, תכנים ומיומנויות. בסמסטר זה נחשפים הסטודנטים לתכנים משלל תחומי העיצוב והאדריכלות על מנת לחזק ולחדד את הבחירה בתחום המתאים לכל סטודנט.

    שיעורים פרטיים – במהלך סמסטר זה ניתן להירשם לשיעורים פרטיים, עם מורה לבחירתכם,  לצורך עזרה בתכנים הנלמדים.

    שיחת הכוונה אישית עם מנחה בכיר והרכבת מסלול אישי סטודנטים אשר זקוקים להכוונה נוספת יכולים לפגוש מנחה בכיר של המכינה לפגישת ייעוץ אישית, על מנת לסייע,לבחון ולתכנן את תחום העיצוב המתאים ביותר.

    פגישת הייעוץ כוללת:

    • סקירה וניתוח של יכולותיכם ושאיפותיכם במגוון תחומים, טכניקות ודרכי הבעה כפי שבאו לידי ביטוי במהלך הסמסטר
    • בניית לוח זמנים אישי לשלבים הבאים של המכינה. לוח הזמנים יתוכנן תוך התחשבות מרבית באילוצים ובצרכים שלכם, לצד הקפדה על מוכנות אופטימלית לקראת מועדי בחינות הקבלה של המוסד האקדמי המבוקש

    התמקדות בהתמחות מקצועית בתחום שבחרתם תבוא לידי ביטוי בסמסטר השני.

    אורך הסמסטר הראשון – 6 מפגשים (כל מפגש באורך 3 שעות) + 5 מרתונים (כל מרתון באורך שעתיים).

    מסיום הסמסטר ועד לתחילת סמסטר ב’, מתקיים בכל שבוע מרתון במגוון רחב של טכניקות ברישום ועבודה עם חומרים. שיעורים אלו נועדו להעניק לכם מסגרת קבועה שבה תוכלו לשדרג  את היכולות הטכניות והמקצועיות שלכם, על מנת שתגיעו לסמסטר ב’ עם כלים שיאפשרו לכם להתמקד בתחום שבחרתם. 

    סמסטר ב'
    מסלול מקצועי והכנת תיק עבודות

    לסמסטר זה מספר מטרות:

    1. להעמיק ולהרחיב את ההתמחות שלכם בתחום העיצוב שבחרתם ללמוד באקדמיה – מהות התחום, שפת המקצוע והכלים המשמשים את העוסקים בו.  (אורך ההתמחות 9 מפגשים, כל מפגש 3 שעות).

    2. הכנת תיק עבודות אישי- ברוב מוסדות הלימוד דרישות הקבלה כוללות הצגת 5-7 עבודות המבטאות את אישיותכם ויכולותיכם. על תיק העבודות להיות אישי, מגוון, רב תחומי ועכשווי. במהלך הסמסטר אחד ממעצבי הסטודיו שייבחר על ידכם, יעבוד אתכם בהנחיה אישית  אחד על אחד, עד שתתקבלו, על תיק עבודות אישי המותאם לדרישות של כל מוסד ומוסד.

    3. הכנה למבחני הכניסה- נעשית במסגרת ההתמחות המקצועית ולאחריו גם בהנחיות האישיות לתרגול בחינות הקבלה בעיצוב במתכונת העדכנית ביותר, על-פי מאגר תקדימים רחב מכל מוסד ובכל מקצוע.

    4. פיתוח מיומנות – שתעזור לכם להתמודד בהצלחה עם בחינות הכניסה לאקדמיה במקצוע הנבחר.

    סמסטר ג'
    הכנה מעשית למבחני הקבלה

    השלב החשוב ביותר של מכינות לעיצוב הוא שלב ההכנה למבחני הקבלה השונים. לאור הניסיון הרב שצברנו בסטודיו 6B, פיתחנו מודל הכנה ממוקד המותאם לכל מקצוע ולכל מוסד אקדמי. ההכנה היא מקיפה ויסודית וכוללת מספר שלבים:

    • מרתונים ברישום – מתקיימים לאורך כל השנה במגוון נושאים כגון: רישום בתנועה, רישום טבע דומם, הגדלה, פורטרט, יצירת פטרן ועוד
    • תרגול סימולציות (משחקי תפקידים) של ראיונות הקבלה מול מנחה מומחה
    • התנסות בסימולציות ממוחשבות
    • סיורים לימודיים ברחבי הארץ – ביקורים בפרויקטים ייחודיים, גלריות ומוזיאונים
    • הרצאות העשרה של אדריכלים, מעצבים ואומנים מובילים
    • עדכונים אחרונים של תיק העבודות בהתאם לדרישות של כל מוסד     

    למידע נוסף על הלימודים והרשמה

    פנו אלינו לקבלת הסילבוס של הקורסים וחומר עיוני נוסף או לקביעת פגישת ייעוץ לא מחייבת.

      ניתן לפנות אלינו בטלפון: 1700-70-60-36 או לשלוח מייל לכתובת ask@6bstudio.co.il. אנחנו מבטיחים לענות על כל השאלות.