ברוכים הבאים לתחרות הפוסטפוסטר

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תקנון התחרות

העלאת התמונות לתחרות תסתיים בעוד

ימים
שעות
דקות
שניות

קול קורא למעצבים

קונספט התחרות

פרשנות אישית אמנותית או עיצובית למושג WORKSTATION

בריף

  • כל משתתפ/ת יעצב פוסט לאיסטגרם ופוסטר A3 זהה, מתוך פרשנות אישית שלו למושג WORKSTATION
  • העבודה יכולה להיות בכל טכניקה (איור, קולאז, צילום וכו') שתבחרו ובלבד שיהיה מקורי ובמגבלות הפורמט (פוסט בגודל 1080X1350px אורכי וכן A3 ברזולוציה לפרינט 300dpi)
  • בתום העלאת כל התוצרים, תתקיים תערוכה וירטואלית שתהייה פתוחה להצבעת הקהל הרחב

השראה

LENOVO
LENOVO – חברת טכנולוגיה המייצרת מחשבים נייחים, ניידים, טאבלטים ועוד
רקע לפעילות
החברה משיקה בימים אלו מחשב ייעודי למעצבים בעל עוצמה גבוהה ומעוניינת להתחבר לקהלים אלו העושים שימוש במחשב ככלי עבודה מרכזי, ולחבר את המותג אל עולם האמנות והעיצוב ככלי עבודה מוביל ואמין גם למשתמשים "כבדים", תוך מענה לצרכי העבודה שלהם
מטרות
1. ביסוס מיצובה של LENOVO כמובילה בעולמות העיצוב והחדשנות
2. שמירת השיח הטכנולוגי אודות יתרונות מחשבי LENOVO
3. הגברת הזיהוי של LENOVO כמענה לעוסקים באמנות
4. הגדלת קהל הרוכשים הפוטנציאליים מעולמות עיצוב והאמנות
קהל יעד
גברים ונשים בגילאי 25-45 מכל הארץ. דגש על קהל המקושר למוסדות לימוד ועיצוב כדוגמת: סטודנטים לאמנות, חובבי אמנות, חובבי צילום, אנימטורים וחובבי אפטר אפקטס, מעצבים ומאיירים מקצועיים, אנשים המייחסות חשיבות לאסתטיקה של המחשב, חובבי טכנולוגיה, תכנות ומחשבים.
הקודם
הבא
שם אייטם + קישור לאתר

מהו המותג
LENOVO – חברת טכנולוגיה המייצרת מחשבים נייחים, ניידים, טאבלטים ועוד 

רקע

החברה משיקה בימים אלו מחשב ייעודי למעצבים בעל עוצמה גבוהה ומעוניינת להתחבר לקהלים אלו העושים שימוש במחשב ככלי עבודה מרכזי, ולחבר את המותג אל עולם האמנות והעיצוב ככלי עבודה מוביל ואמין גם למשתמשים "כבדים", תוך מענה לצרכי העבודה שלהם

מטרות

  1. ביסוס מיצובה של LENOVO כמובילה בעולמות העיצוב והחדשנות
  2. שמירת השיח הטכנולוגי אודות יתרונות מחשבי LENOVO
  3. הגברת הזיהוי של LENOVO כמענה לעוסקים באמנות
  4. הגדלת קהל הרוכשים הפוטנציאליים מעולמות עיצוב והאמנות

קהל יעד

גברים ונשים בגילאי 25-45 מכל הארץ.
דגש על קהל המקושר למוסדות לימוד ועיצוב כדוגמת: סטודנטים לאמנות, חובבי אמנות, חובבי צילום, אנימטורים וחובבי אפטר אפקטס, מעצבים ומאיירים מקצועיים, אנשים המייחסות חשיבות לאסתטיקה של המחשב, חובבי טכנולוגיה, תכנות ומחשבים.

הפרסים בחסות LENOVO

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

פרס ראשון

שם פריט + קישור

פרס שני

שם פריט + קישור

פרס שלישי

שם פריט + קישור

העלאת עבודות לתחרות

אנחנו מצטערים, התחרות הסתיימה

להסתיר: מועד הגשת העבודות הסתיים, סורי

שווה לפרגן למשתתפים אחרים 🙂

הצביעו למעצב/ת שהכי אהבתם

ההצבעה תיפתח לקהל הרחב בעוד

ימים
שעות
דקות
שניות

זוכי תחרות LENOVO

המתינו בסבלנות 🙂

העבודות שעלו לגמר

1 מקום
Daniel Tulchinsky []
2 מקום
Daniel Tulchinsky []
3 מקום
Daniel Tulchinsky []
Test 1