קורס מנהלי
דיגיטל ואסטרטגיה

0
שנות הוראה

תל אביב
קורס ערב

0
חודשים
0
מרצים
0
בוגרים

המחלקה ללימודי דיגיטל

0
חודשים
0
מרצים
0
בוגרים

ללמוד דיגיטל. להבין דיגיטל.

1

ללמוד איך לחשוב כמו מנהלי שיווק בעידן הדיגיטלי

2

שימוש בכלי AI (בינה מלאכותית) לפיתוח אסטרטגיה שיווקית

3

תקבלו ידע וכלים פרקטיים כבר מהשיעור הראשון

4

תעבדו על פרזנטציה סופית ללקוח אשר תוכלו להציג למעסיקים עתידיים ולקוחות פוטנציאליים

5

תכירו גורמי מפתח בתעשיית הדיגיטל שיפתחו לכם דלתות

6

תצאו לשוק העבודה מצוידים בתיק עבודות ומוכנים לראיונות עבודה

1

ללמוד איך לחשוב כמו מנהלי שיווק
בעידן הדיגיטלי

2

תבחרו בהתמחות מקצועית מדוייקת לאחר היכרות עם סוגי התפקידים בתחום

3

תקבלו ידע וכלים פרקטיים כבר מהשיעור הראשון

4

תקבלו לקוח אמיתי כדי שתוכלו לתרגל ולנתח את התוצאות בזמן אמת

5

תכירו גורמי מפתח בתעשיית הדיגיטל שיפתחו לכם דלתות

6

תצאו לשוק העבודה מצוידים בתיק עבודות ומוכנים לראיונות עבודה

מה לומדים?

פרזנטציה סופית למותג לדוגמא

במסגרת ההתנסות המעשית בלימודים תעבדו על פרזנטציה סופית ללקוח

  •  תוכלו להציג אותה למעסיקים עתידיים ולקוחות פוטנציאליים.
  • משימה זו תלווה אתכם לאורך הקורס כאשר בסיום כל פרק לימודי תתרגלו מה שלמדתם על מותג לדוגמא

01

תכתבו אסטרטגיית תוכן ואפיון שפה

02

תכתבו קופי לפוסטים ולמודעות מכירה

03

תבנו מהלך שיווקי מלא הכולל פריסת תקציב והצבת יעדים

תעודות והסמכה

בתום הקורס תיהיו זכאים לתעודות:

  • תעודת מנהל דיגיטל ואסטרטגיה
  • תעודת השתלמות מקצועית של משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים
  • תוכלו לגשת באופן עצמאי למבחני ההסמכה של Google

היכרות עם מערכות הפרסום ויצירת קמפיינים ב - Google, Facebook, Instagram, TikTok

הכנה לשוק העבודה - סדנה לכתיבת קו“ח

אסטרטגיית תוכן למותגים בפלטפורמות השונות

אפיון שפה וכתיבת מיקרו קופי לאתרים

כיצד נולד קריאייטיב? ואיך להביא תוצאות?

בקורס מנהלי דיגיטל תלמדו:

עוד דברים שכדאי לדעת

כן, הקורס מאושר ע״י משרד התמ”ת 

בעולם שבו הכל קורה על גבי מסך, ללמוד דיגיטל זה לדעת מה קורה ולגרום לדברים לקרות.

בהחלט, הקורס נותן כלים תיאורטים ומעשיים ומכין אותך גם לראיון העבודה הראשון שלך כך שהדרך למשרה הראשונה שלך כבר סלולה

כן, במידה. בשביל להבין ולדעת צריך לתרגל. בקורס יינתנו מטלות בית שיוגשו וייבדקו ע״י סגל המרצים

Pay Per Click – התייחסות לקמפיינים ממומנים במערכות הפרסום בדיגיטל.

תשלום על הקלקה על מודעת פרסום

כלי בינה מלאכותית (Ai) חוסכים זמן יקר ומסייעים לתהליכי שיווק רבים: יצירת תוכן מהיר, אפיון קהל יעד (בניית פרסונה), אופטימיזציה של פרסום ממומן, שיפור ביחסי המרה, שירות לקוחות (צ’אטבוטים) ועוד

לכל מי שרוצה לדעת דיגיטל. מי שנמצא/ת בתחילת הדרך המקצועית ובבחירת קריירה, מנהלי ומנהלות שיווק, מנהלי ומנהלות מותג, צעירים וצעירות עם משיכה לתחום ותשוקה לעבוד במקצוע עדכני ונחשק.

בוודאי, עולם הדיגיטל כל הזמן משתנה ומתעדכן. בואו ללמוד את התוכן הכי עדכני בתחום

סגל המרצים יהיה זמין עבורך באופן אישי כל משך הקורס לשאלות והתייעצויות ויישמח לסייע בכל עניין

ברור! כל בוגר ובוגרת יקבלו תעודת סיום במידה ועמדו בדרישות הקורס
 

מי מלמד?

סגל מרצים מוביל שמגיע ישר מהתעשייה

חוה מאירוביץ’

אסטרטגיה שיווקית, MEDIAS

נועם זדה

מנהלת מחלקת השיווק של TikTok ישראל

קורן דור מומחית לשיווק דיגיטלי

יעל קפלן

יועצת ארגונית בכירה ויועצת עסקית

עומרי אימבר

באזז ותוכן לסושיאל, הכוורת

מעיין בלך

וידאו קריאייטיב, CARAVAN

לתיאום שיחה עם יועץ לימודים

ניסיון מעשי בזמן קצר. לפרטים צרו קשר או התקשרו 1700-70-60-36