fbpx
 
איך זה שהבוגרים של המחלקה לעיצוב גרפי שלנו מוצאים כל כך מהר עבודה? הם פשוט מסיימים את הלימודים עם ניסיון. הלימודים כוללים  שיתופי פעולה עם לקוחות אמיתיים במטרה להכין את הסטודנטים לשוק העבודה ולהיחשף לתהליכים של קיום פרוייקט. לאחרונה התמודדו הסטודנטים שלנו עם שני לקוחות נבחרים מתחומים שונים. מותג הבירה הישראלי, בירה אלכסנדר שחוגג 10 שנים איתגר אותם בעיצוב כרזה למותג שתיתלה במסעדות ומקומות בילוי בהם נמכר המותג.
 
מקום שלישי: יולי בר
   
במקום השני: נצ'יקס גולדשטיין
 
הבריף כלל התבססות על הערכיםישראליות, טריות ואיכות בוטיק ובין הסטודנטים נערכה תחרות עיצובים שכללה תערוכה שהוצגה בסטודיו ובה נבחרו שלושת הזוכים במקומות הראשונים: במקום שלישי – יולי בר, במקום השני – נצ'יקס גולדשטיין ובמקום הראשון – אווה בן חמו. 
 
מקום ראשון: אווה בן חמו
  
גם מותג המחשבים המוביל אסוס פנה לסטודנטים שלנו בבקשה להתמודד עם שני בריפים שונים: במסגרת סדנת הפרסום בקורס, נתבקשו הסטודנטים לעצב קמפיין הפונה לגיימרים ומציג להם את חווית השימוש במחשבי המותג.
הסטודנטים גיבשו אסטרטגיה, התמקדו בקהל היעד וברצונות שלו ולבסוף הציגו קמפיין במספר מדיות. 
  
עיצוב: נועה פישמן ורנאל עזרן
 
 
עיצוב: דגנית וולך
 
 
 
עיצוב: ניקול שאטנר
 
בבריף השני שניתן על ידי אסוס המטרה הייתה להרחיב את קהל המשתמשים ולפנות ליוצרים מתחומים שונים.
בסטודיו התקיימה תחרות של עיצוב סטיקרים למחשבים ניידים תחת הסלוגן
MY ASUSMY STYLEMY FUTURE את העבודות תוכלו לראות באתר ייחודי שהוקם לצורך הפרוייקט https://asusmyfuture.co.il/#gallery
העבודות המצטיינות יוצגו בתערוכה שתתקיים בסטודיו ב- 26-27/4 ובסיומה יוכרזו הזוכים. הזוכה במקום השני יהנה מקורס העשרה בסטודיו והזוכה במקום הראשון יזכה במחשב נייד של אסוס כמובן.
אם גם אתם חולמים להיות מעצבים גרפיים הצטרפו אלינו. לחצו לפרטים
 
 
סגירת תפריט

רוצים לשמוע עוד?

מלאו פרטים ונחזור בהקדם
אישור קבל מידע פרסומי