קורס ניהול סושיאל
לרכוש מקצוע מבוקש בזמן קצר
פוטנציאל עבודה מכל מקום בעולם
לתיאום שיחה עם יועץ הלימודים
קורס מעשי לניהול סושיאל מתקדם המתעדכן בהתאם לחידושים האחרונים ומעניק שליטה בכלים הדיגיטליים וה-AI המתקדמים ביותר
14 מפגשים
בוקר/ערב
ת"א/חיפה
כיתות קטנות
עבודה עם כלי AI
סדנת הכנה לשוק העבודה
אין לך ידע קודם? בשביל זה אנחנו כאן
קורס ניהול סושיאל של סטודיו 6B מתאים לכל מי שמעוניין לרכוש כלים מעשיים לעולם הדיגיטל ולהשתלב בתחום כמנהל סושיאל ויוצר תוכן – בין אם כפרילנסר או כחלק מצוות שיווק בחברה או מותג.
במהלך הלימודים הסטודנטים ירכשו כלים טכניים ואסטרטגיים לניהול עמודים וקמפיינים ברשתות החברתיות, ילמדו כיצד לתכנן וליצור תוכן אפקטיבי בעזרת כלים מתקדמים (כולל AI), להבין את קהל היעד ולבנות אסטרטגיות צמיחה ממוקדות. בסיום הקורס כל סטודנט ינהל פרויקט גמר – בניית אסטרטגיית סושיאל מלאה עבור מותג אמיתי, משלב הרעיון ועד היישום בפועל.
המרצים שלנו
אנשי מקצוע מנוסים שחיים ונושמים את עולם הסושיאל, הדיגיטל והפרסום.
צוות הקורס מורכב ממומחי תוכן, קמפיינים, אנליטיקס ו-AI, המביאים איתם ידע עדכני וניסיון עשיר מהשטח.
כך הסטודנטים לומדים שיטות עבודה עדכניות וכלים פרקטיים, שמאפשרים להשתלב ולהצליח בעולם הסושיאל הדינמי והמתפתח.
פליקס דור
מנהל התוכן והדיגיטל של קשת 12: ארץ נהדרת, מאסטר-שף, רוקדים עם כוכבים ועוד.
מנהל תוכן סושיאל בכיר, מומחה ניהול רשתות חברתיות ויוצר תוכן קריאטיב דיגיטל, בעל ניסיון של מעל 10 שנים בתחום הבידור והטלוויזיה בישראל.
יועץ תקשורת לטאלנטים ויוצרי תוכן ומנהל צוות מנוסה.
עומר בילר
יוצר תוכן ברשתות , מנהל סושיאל ומתמחה בקידום אורגני. מורה ומרצה בתחומי השיווק, יצירת התוכן ועולמות הביוטי.
עם מיליוני חשיפות וצפיות שנתיות לתוכן האישי ולתכנים המיוצרים ללקוחות.
בעל ניסיון של מעל 6 שנים ברשתות, תואר בפרסום ותקשורת שיווקית ועבודה צמודה בתוך סוכנות, מול מותגי ענק ובניית פלטפורמות דיגיטליות חזקות.
למה ללמוד בסטודיו 6B?
קורס סופר פרקטי - תתנסו בכלים אמיתיים
חיבור ישיר לתעשייה - ניתוחי קייסים ועבודה על בריפים אמיתיים
תיק עבודות מוכן לקריירה - תצאו עם תוצרים שתוכלו להראות למעסיקים/לקוחות
ליווי אישי - תמיכה של מרצים מנוסים לאורך כל הדרך
סטודנטים ממליצים
הלימודים מורכבים מיחידות הלימוד הבאות
1. מבוא
- היכרות עם מונחים מקצועיים
- פיתוח אסטרטגיה בסיסית
- היכרות עם הרשתות השונות (Facebook, Instagram TikTok ועוד)
- הבנת המעורבות במדיה האורגנית וההבדלים בינה לבין המדיה הממומנת (PPC)
- למידה מנתונים לצורך אופטימיזציה
2. כלים פרקטיים ליצירת תוכן
- צילום – יסודות הצילום והתאורה, הגדרות מצלמה, התנסות מעשית
- עריכה – התהליך המלא, כלי עריכה חינמיים, היכרות עם פרימייר, עריכת תכנים באופן מעשי (רילס וטיקטוק)
- עיצוב גרפי ואריזת תוכן – הכרות עם Canva, פיתוח שפה וחבילת מיתוג, יצירת תוצרים מותאמים לפלטפורמות שונות
- ניהול תוכן וקהילות מתקדם + UGC – סדנת קריאייטיב, יצירת תוכן עם משפיענים, ניהול קהילה וערוצים בפייסבוק, אינסטגרם, וואטסאפ
3. פרוייקט גמר ותיק עבודות
- אסטרטגיות שיווקיות
- ימי צילום
- תוצרים, העלאות, נתונים ולקחים
- סיור חוץ מעשיר
- הכוונה שיווקית ועסקית כעצמאיים בעולם הסושיאל
- הצגה של העבודות האישיות בסיום הקורס
תרגול מעשי
- הקניית כלים פרקטיים
- הצגת טעימות שונות מהתעשייה
- ניתוח קייסים ונתונים אמיתיים
- התנסות מעשית רציפה בכל שבוע
סביבה מעוררת השראה






עוד דברים שכדאי לדעת
- מנהלי סושיאל
- מנהלי דיגיטל מומחי AI
- קידום עסק עצמאי
- שירותי שיווק ותוכן בסוכנויות
- 3.5 חודשים
- 14 מפגשים, אחת לשבוע
- בנוסף מפגשי תרגול מעשי
- כן, הקורס מתוכנן במיוחד להתאים לשילוב עם עבודה במשרה חלקית/מלאה
בסיום הקורס תקבלו תעודה של מנהל סושיאל עם התמחות ב-AI.
הקורס מוכר לחיילים משוחררים וניתן לשלם על חשבון הפיקדון.