Creative Marketing Performance

הרצאתו של איש הקריאייטיב אבי ענבר, שכל מנהל.ת שיווק חייבים לשמוע

הרצאתו של איש הקריאייטיב אבי ענבר
שכל מנהל.ת שיווק חייבים לשמוע

המחלקה לשיווק דיגיטלי

ההשתתפות אינה כרוכה בתשלום​

מספר המקומות מוגבל ל 100 משתתפים

איך ליצור קריאייטיב מנצח לטווח ארוך?
Evolution and not Revolution

אנשים שונים קונים מוצרים זהים מסיבות שונות. וקריאייטיב הוא המניע המרכזי והחשוב ביותר להצלחת הקמפיין. באמצעות אופטימיזציית קריאייטיב המבוססת דאטה, נוכל לקבל תובנות, להסיק מסקנות ולבסס החלטות שישפרו את תוצאות הקמפיין, והקונספט הקריאטיבי לאורך זמן.

הצצה לפרוייקטים של אבי ענבר

איך תשיגו יתרון תחרותי בשוק?

כדי למשוך את תשומת הלב של משתמשים ולהניע אותם לפעולה, החל מלחיצה על קישור ועד קניית מוצר, הפרסום החדש מקיים תהליך שיווקי מקיף הכולל יצירת מודעות עם מסרים שיווקיים שונים, בדיקה של כמה גרסאות במקביל – מה מקבל יותר אינטראקציה מהקהל וניתוח ביצועים ע”פ מדדים שונים בזמן אמת (כמו שיעורי הקלקות, המרות, רמות מעורבות, זמן שהושקע בתוכן ועוד). קריאייטיב מבוסס פרפורמנס עוזר לנו למדוד את האפקטיביות של התכנים שהעלנו לקמפיין, לבצע אופטימיזציה כדי להגיע לתוצאות טובות יותר ולהשיג יתרון תחרותי בשוק.

מנהל קריאייטיב דיגיטל בכיר, מומחה בקריאייטיב מרקטינג פרפורמנס. בעל ניסיון רב בתעשיית הפרסום וההייטק. עם למעלה מ 20 שנות ניסיון בתעשייה, ניווט אבי את מסלולו המקצועי, כך שיעבור דרך כל התחנות ההכרחיות: משרדי פרסום, מחלקות דיגיטל, וחברות הייטק, תוך כדי התמחות במוצרי B2B/B2C, ניהול צוותים, פיתוח והטמעת תהליכים שונים.

בשנים האחרונות,  עיקר עשייתו בעולמות הקריאייטיב דאטה ומבוססי תוצאות (קריאייטיב פרפורמנס), או במילים אחרות, “הפרסום החדש” תפקידיו בעבר:
  • מנהל סמנכ”ל קריאייטיב דיגיטל ב GITAM BBDO
  • מנהל קריאייטיב פרפורמס ב Ouality Score
  • מנהל קריאייטיב ראשי ב Elementor
  • חבר בצוות השופטים של פסטיבל Cannes Lions.
  • אבי ענבר

    יום שלישי | 12.09 | 19:00 | אחד העם 39, ת"א
    מספר המקומות מוגבל ל 100 משתתפים

    Creative marketing performance​

      רוצה לקבל מידע ועדכונים