מוסדות לימוד
אנשים שונים קונים מוצרים זהים מסיבות שונות. וקריאייטיב הוא המניע המרכזי והחשוב ביותר להצלחת הקמפיין. באמצעות אופטימיזציית קריאייטיב המבוססת דאטה, נוכל לקבל תובנות, להסיק מסקנות ולבסס החלטות שישפרו את תוצאות הקמפיין, והקונספט הקריאטיבי לאורך זמן.
כדי למשוך את תשומת הלב של משתמשים ולהניע אותם לפעולה, החל מלחיצה על קישור ועד קניית מוצר, הפרסום החדש מקיים תהליך שיווקי מקיף הכולל יצירת מודעות עם מסרים שיווקיים שונים, בדיקה של כמה גרסאות במקביל – מה מקבל יותר אינטראקציה מהקהל וניתוח ביצועים ע”פ מדדים שונים בזמן אמת (כמו שיעורי הקלקות, המרות, רמות מעורבות, זמן שהושקע בתוכן ועוד). קריאייטיב מבוסס פרפורמנס עוזר לנו למדוד את האפקטיביות של התכנים שהעלנו לקמפיין, לבצע אופטימיזציה כדי להגיע לתוצאות טובות יותר ולהשיג יתרון תחרותי בשוק.
© 2024 כל הזכויות שמורות לסטודיו 6B בית הספר לעיצוב ודיגיטל
© 2025 כל הזכויות שמורות לסטודיו 6B
פותח ע”י Skymaster.co.il